لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور:

آوای میناب حدید سه امتیاز شیرین کسب کرد 



در هفته سوم  لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید به یک پیروزی شیرین دست یافت. 
  
به گزارش صبح ساحل، در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار تیم پارس جنوبی جم رفت و این تیم را شکست داد. 
آوای میناب حدید که از دو بازی قبل خودش یک پیروزی و یک شکست کسب کرده بود در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز بود.
در نیمه نخست شاگردان مجید ذاکری دست به کار بزرگی زدند و با سه گل به رختکن رفتند. حمید رضا کمالی گل های اول و دوم زرد پوشان هرمزگانی را به ثمر رساند و گل سوم را آرمین باستانی زد.
در نیمه دوم تیم جم موفق شد خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند تا اوج حساسیت این بازی را شاهد باشیم. آوای میناب حدید که فقط به فکر پیروزی در این دیدار بود توسط کیهان تنی زاده به گل چهارم رسید. 
سبزپوشان پارس جنوبی هم‌ که چهار گل خورده را باور نداشتند به حملات خود ادامه دادند تا این که موفق شدند به گل دوم خود هم دست پیدا کنند. هر چه از بازی می گذشت تیم پارس جنوبی جم بر بازی مسلط تر می شود و انگیزه آن ها برای گلزنی بیشتر می شود. در دقیقه ۷۳ بود که جوانان پارس جنوبی به گل سوم خودشان  دست یافتند تا فاصله گل های دو تیم به یک گل  برسد. 
آوای میناب حدید در ادامه یک گل برتری خود را حفظ کرد و چهار بر سه به برتری رسید و سه امتیاز شیرین را به سه امتیاز قبلی خودش اضافه کرد.‌
آوای میناب حدید در هفته نخست این مسابقات در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم شهید وفایی شیراز رفت‌ و با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد. شاگردان مجید ذاکری در هفته دوم ، سه بر دو بازی را در بوشهر به ایرانجوان واگذار کردند.
تیم  آوای میناب حدید  نماینده استان هرمزگان در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم های مس رفسنجان، نوین فولاد یزد، شهید وفایی شیراز، ایرانجوان بوشهر و پارس جنوبی جم هم گروه می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها